Wednesday, May 31, 2017

AURA KAWAN-KAWAN TKS


REUNION TKS 13 MEI 2017

😍Assalammualaikum semua sahabat- sahabat  TKS ku yang seusia ku...mestilah kita semua lahir pada 1970 kan..."masih sweet-sweet lagi di usia 40 series ni ....kan. Aku minta maaf buat kalian kerana tidak dapat menghadirkan diri dalam majlis yang istimewa haritu...atas sebab-sebab yang tertentu....Yang bestnya aku dah sediakan baju hitam putih mengikut tema yang ditetapkan..😎

😐Tanpa izin dan pengetahuan semua...naluriku mahukan aku mengabadikan sesuatu coretan dan pengabadian secara bertulis.Aku gagahi dalam kekangan masa untuk kuabdikan di halaman jiwaku ini...sorry tau semua...aku telah skodeng gambar- gambar yang korang pos dalam facebook dan juga wassap...aku kumpul sekeping demi sekeping....jeles jugak sebab aku tak ada dalam gambar-gambar tu😂....Dengan rasa penuh  kasih sayang... lantas aku kutip satu persatu dan aku abadikan dalam blog ku ini.😚





 yang ni Azlina dan hajahkan...nampak betul kita semakin berusiakan.nak bacapun...kena tengok dekat-dekat...COMELLL


 


 
😍Dalam pengiraanku, seramai lebih kurang 16 orang je yang dapat hadir pada haritu, Kalau diimbas kembali semua ni datang dari kelas kenanga, cempaka, teratai dan kelas-kelas lain juga (sorry aku dah terlupa nama-nama kelas yang ada semasa di TKS).. , ...majlis ni nampak sangat meriah macam suasan di zaman berada di TKS dulu jugak...mereka berpelukan, berkaroke, berbual mesra, ketawa dan berselfie- selfie...aduh rindunya kat kalian....😃




























😐Sekurang-kurangnya bila rasa rindu aku dapat menatap wajah-wajah korang kat sini...Sebagai khazanah  milik aku... kawan-kawan pun boleh singgah di blog ku ini untuk mengimbas kenangan manis yang telah diciptakan bersama...juga sebagai backup kalau gambar dalam handphone terdelete..betul tak...Untuk semua...walaupun kita amat jarang berjumpa secara life...namun kita masih diberi ruang dan peluang untuk bertemu di alam maya...kan.Doa aku agar semua diberi kesihatan yang sempurna dan berjaya dalam apa jua yang dilakukan.😍😍

 with luv
 LYNAZZ😍😍
MAY 2017








No comments:

Post a Comment